החיים שלנו תותים – משמעות וערך תזונתי

מסע ההתחדשות העירונית של גבעתיים נעוץ בחזון ברור לעתיד העיר. מנהיגים ותושבים כאחד התאחדו כדי לעצב סביבה עירונית ראויה יותר למגורים, בעלת מודעת לסביבה ולהתקדמות הטכנולוגיה והבניה. חזון זה מתממש באמצעות גישה אסטרטגית לתכנון ופיתוח עירוני, תוך התמקדות בשיפור תשתיות, מרחבים ציבוריים ושכונות מגורים ברחבי העיר.

אזור שכונתי אבל לא רק

אחת המטרות המרכזיות של התחדשות עירונית בגבעתיים היא החייאת השכונות הוותיקות. שכן בעיר גבעתיים ניתן למצוא לא מעט מבנים אשר הזדקנו בחלוף השנים וכעט עומדים להפוך לבניינים חדשים, מודרניים וחסכוניים באנרגיה. שיפורים אלו יעניקו גם שיפור באיכות החיים, אבל גם יהווה קו ישיר של שינויי חזותי עבור השכונות ובין היתר יתרמו לחוויית מגורים נוחה יותר לתושבים.

בנייה ברת קיימא

מחויבותה של גבעתיים לקיימות ניכרת במאמצי ההתחדשות העירונית. פרויקטים רבים משלבים חומרי בניין ידידותיים לסביבה, מערכות חסכוניות באנרגיה ושטחים ירוקים. העיר שואפת לצמצם את טביעת הרגל הסביבתית שלה ולקדם אורח חיים בר קיימא יותר. יוזמות ירוקות, כגון גינות על הגג ומתקני פאנלים סולאריים, הופכות נפוצות יותר ויותר, ומתיישרות עם יעדים סביבתיים רחבים יותר.

פרויקטים בעיר

מלבד בנייה משודרגת, חדישה ומרווחת לתושבי גבעתיים, העיר עצמה אמורה לעבור בשנים הקרובות מעין מתיחת פנים לא קטנה. אחת הבשורות לכך היא תוכנית הפינוי בינוי שאושרה בשנה האחרונה, כשהיא מיועדת למתחם ט' בפרויקט ההסתדרות. במסגרת התכונית יפונו כ-7 בניינים ובמקומו יחנכו כ-3 מגדלים חדשים עם 35 קומות בכל בניין. אבל לא רק באזור ט', אלא גם ברחוב גולומב 25-27 נרקמת תוכנית של התחדשות עירונית המובלת בידי חברת "ecocity". התוכנית כוללת בניין בן 7 קומות ו28 דירות, עם קרבה חד פעמית למוסדות החינוך בעיר ובמיקום מצוין בעיר.

אבל לא רק חברת "אקו סיטי" מובילה פרויקטים של התחדשות עירונית בעיר גבעתיים, אלא גם חברת אנגלאינווסט התחדשות עירונית" אחראית על בשורת ההתחדשות בעיר כשאת הפרויקט הזה נוכל למצוא ברחוב קקל 27. פרויקט זה אמור להוליד בניין בן 7 קומות ועם 22 דירות, אשר יכללו דירות בנות 4-5 חדרים, דירות גן מפנקות ופנטהאוז יוקרתי.

לא רק ברחוב קקל נהנים מהתחדשות עירונית, אלא גם ברחוב סירקין, שם יוקם בניין חדש ומעוצב עם מפרט עשיר שיכלול מטבח משדורג, דלת כפולה בממד, תריסי אור וכמובן חנייה ומחסן לכל דירה. אבל הדובדבן שבקצפת הוא מגוון רחב של דירות, אשר נעות בין 3 עד 5 חדרים, עם חדרי דופלקס ופנטהאוזים מפנקים. למידע נוסף https://yav.co.il/