החיים שלנו תותים – משמעות וערך תזונתי

בשנים האחרונות נעשו לא מעט שינויים בירוקרטיים על מנת להקל על קבלת היתרי הבנייה בישראל, שינויים אלו כללו מערכת מקוונת על מנת לשלוח את הבקשות, העלאה של לא מעט נתונים אל אתרים נגישים ועוד. אך אחד השינויים אשר אמורים לעזור בהליך זה, היא ללא ספק היכולת של אדריכל לעזור בקלת היתר בנייה ולעמוד אל מול הליכים רגולטוריים שונים בענפי הבנייה. חידוש זה יוכל להעניק לרבים מהמבקשים לבצע שינויים בנכסים, כאשר חידוש זה מאפשר קבלת היתר מאדריכל מוסמך החל ממבנים בני 2 קומות ועד אל הוספה של עשר קומות אשר תדרוש אישורי מכונים שונים בכדי לוודא בנייה בטוחה.

למה לבחור באדריכל היתר בנייה?

במרבית המדינות בעולם המערבי ישנה פרוצדורה בירוקרטית סדורה, אשר אמורה לעזור לתושבים וליזמים להסדירה בצורה נוחה וקלה את היתרי הבנייה. כיום בישראל למרות מסלולים שונים לקבלת היתר בנייה שימוש באדריכל על מנת לקבל היתר בנייה, יכול להוות פתרון מעולה לרובנו. ראשית אדריכל אשר רשאי להעניק היתר בנייה, חייב להיות בעל ניסיון של לפחות חמש שנים יחד עם והיקף עבודה משתנה ומתאים לסוג ואופי הפרויקט שנבקש. שימוש זה כמו שציינו מעל יוגבל בקבלת היתר של עד 2 קומות ללא התערבות של מכוני בדיקה שונים ועד לעשר קומות, אך עם תנאי לבדיקות שונות. אפשרות כזו של בנייה תאפשר למרבית הפרויקטים המתקיימים במסלול של התחדשות עירונית וגם בעבור אנשים פרטיים, אשר יוכלו להנפיק אישורים מהירים ולהתחיל בבנייה על פי היעדים.

למצוא אדריכל מוסמך – כל עבודת שיפוצים ובנייה תדרוש מאיתנו מציאה של אנשי מקצוע מתאימים, בין אם מדובר בקבלני אינסטלציה ועד אל צבע, גימור וכו. אך מציאה של אדריכל היתר בנייה תהיה משתלמת לא רק בעבור הליך קבלת ההיתר, אלא גם בכדי להבטיח בנייה מעולה ויציבה אשר תענה על הצרכים השונים של בני הבית. לכן כמו שציינו בתנאים מעל בבחירה של אדריכל להיתר בנייה, חשוב למצוא איש מקצוע עם ניסיון של מעל לחמש שנים ועם די ידע וניסיון בפרויקטים מסוג אלו שאנו מבקשים לתכנן ולבנות.