החיים שלנו תותים – משמעות וערך תזונתי

טיפולי שיניים עלולים להפוך עבור רבים מאיתנו לסיוט מתמשך, בין אם אנו נזדקק להליך יישור שיניים ארוך ומייגע ובין אם נזדקק להרמת סינוס פתוחה באזור המרכז שתכלול לא פעם הליך החלמה לא קצר. הליך זה נחשב גם להליך כירורגי ודי פולשני, המבקש להשלים את כמות העצם שחסרה בכדי לאפשר לשתל חדש לתפוס את מקומה של השן החולה. עם זאת בחיפוש אחר מומחה עבור הרמת סינוס פתוחה באזור המרכז חשוב להכיר אילו מקרים יובילו אותנו אל הליך זה, מה ההליך כולל וכמובן אילו רופאים מומלצים יוכלו להעניק לנו את הטיפול הטוב ביותר.

מדוע קיים הצורך בהרמת סינוס ומתי?

הסיבות עבור הרמת סינוס יכולות להשתנות גם בהתאם לאופי הלסת של המטופל אך גם לאופי התחזוקה של השיניים ועד אל מכות קריטיות בשן. הרמת הסינוס כמו שציינו מתבצעת על מנת להשלים את כמות העצם הנדרשת להרכבה של שתל במקום שן חולה, עם זאת במקרים של עששת חמורה המתפשטת החל מהשן ועד אל העצב עלולה לפגוע בכמות העצם. יחד עם זאת גם מכות פיזיות חזקות באזור השן עלולות להוביל לכדי פגיעה גם בכמות עצם השן וגם לעצבים ובכך להוביל גם לכדי הרמת סינוס והשתלת עצם. אך לצד נסיבות אלו מומלץ לדעת כי איבוד של כמות עצם השן בפה, יכולה לנבוע גם מעקירת שיניים שאיננה טופלה בזמן ותוביל לאיבוד עצם השן לאורך השנים.

הרמת סינוס פתוחה באזור המרכז – רופאים מומלצים: מבין המקומות המומלצים לביצוע הרמת סינוס פתוחה באזור המרכז, אי אפשר להתעלם ממרכז הרפואי לטיפול שיניים של ד"ר אנדי בויאנג'ו בחולון. במרפאה הזו נוכל למצוא מגוון עצום של טיפולים דנטליים מתקדמים, החל מהשתלות שיניים במגוון שתלים ועד אל הרדמה מלא, לתהליכי שיום פה וכמובן הרמות סינוס מקצועית ומנוסה במיוחד. מרכז לטיפולי שיניים לא פחות מומלץ הוא מרכז לורן ברעננה, המציע שורה של מומחים החל מיישר שיניים, טיפול מחלות חניכיים, שיקום פה ולסת בצורה מלאה ומיטיבה וכמובן הרמת סינוס והשתלת עצם מהמתקדמות באזור.