החיים שלנו תותים – משמעות וערך תזונתי

מבין הפירות הרבים שאנו יכולים לאכול והם לא מגן העדן, אלו ללא ספק משפחת פירות היער המסוגלים להוות תחליף מעולה למגוון וויטמינים טבעיים וערכים שכדאיים לכל גוף ובכל גיל. ומבין המשפחה הרחבה הזו נוכל לקבל בכל עונה ועבור כל מאכל שנבקש להכין, את הפטל שמגיע גם במגוון צבעים וברצף טעמים של חמיצות ומתיקות שונה ומשתנה. לכן אם אתם מתלבטים בין פרי שיוסיף לא מעט טעם לסלט או לעוגה שלכם, או שפשוט בא לכם איזה פרי בריא במיוחד, מומלץ להכיר את הפטל המושלם למגוון בישולים ועמוס ערכים חיובים.

הערכים של הפטל הקפוא

אחת מצורות השימור הפופולריות של הפירות כיום היא לא אחרת מאשר הקפאה, ולא מעט מחקרים גילו לא מעט פירות ובעיקר פירות יער כמו פטל, מצליחים לשמר את ערכיהם התזונתיים ואף להגדיל אותם. ובכל הקשור לפטל בו נוכל למצוא מנעד רחב של סיביים תזונתיים, אשר אמורים לסייע למערכת העיכול ואף מכילים כמות גבוהה של נוגדי חימצון המסייעים בהאטת הליך ההזדקנות. בנוסף לכך נוכל לקבל באכילת פטל קפוא, גם וויטמין כמו 3B , וויטמין C , וויטמין K, וויטמין 6B , וויטמין E ועוד מגוון של וויטמינים ומינרלים כמו סידן. כל אלו מומלצים כאמור בכל גיל, ואף מסוגלים לעזור בחידוש רקמות ותאים של מגוון מערכות בגוף שלנו.

כל מה שאפשר לאכול עם פטל

אחת הדרכים שהפכו לפופולריות במיוחד בשימוש בפטל קפוא או טרי, הוא כמובן הכנת הקולי פטל הדורש לא יותר מקצת ליקר, סוכר וחימום מתמשך על הגז. כשלבסוף נוכל לקבל ממרח פטל קפוא או תערובת של פירות יער מעולים, אשר מסוגלים להתאים לכל קינוח החל מפאי תפוחים ועד לקצפת בלבד. ואם לא די בכל אלו נוכל להשתמש בפטל הקפוא אל מגוון סגנונות שייקים שונים, ובכך לא רק לנצל את טעמם החמצמץ והמרענן אלא גם לקבל מהם את כל הוויטמינים והערכים התזונתיים המעולים שיש בהם. לכן בחיפוש אחר פרי מרענן ועשיר ערכים, בחרו בפטל טרי או קפוא.