החיים שלנו תותים – משמעות וערך תזונתי

אכילה של פירות וירקות נחשבת לדבר מאוד בריא עבור הגוף שלנו, היא מעניקה לנו מגוון רחב של וויטמינים שונים, מינרליים חיוניים ובעיקר טעמים עשירים ומעולים. אך אם נפרוס את מרבית סוגי הפירות ונברר אילו מהם הכי בריא, הכי טעים והכי מרענן ככל הנראה שהתשובה תהיה אחת והיא לא אחרת מאשר פירות יער.
פירות אלו המוכרים דרך פטל, תות, אוכמניות ועוד פירות מוכרים טעימים ואחרים, מוכיחים בשנים האחרונות כי יעילותם עבור לא מעט מערכות בגוף שלנו היא הרבה יותר מחיונית אלא הכרחית. על כן מומלץ להכיר את הערכים המגוונים שישנם בפירות יער קפואים ומה ניתן להפיק מהם.

ערכים של פירות יער

בפירות יער נוכל מצוא לא רק טעמים אקזוטיים ומרעננים למגוון מאכלים, אלא אינסוף מינרלים שונים כמו אשלגן, סידן, חומצה פולית ועוד מינרלים אחרים ושונים אשר אחראים על מגוון רחב של פעילויות עצביות בגוף שלנו. ומעבר לכך נוכל גם לשמר את יכולת חידוש התאים שלנו בצרוה טבעית על ידי אכילת פירות יער שונים, מכיוון שבהם נוכל למצוא וויטמין כמו C B K ועוד וויטמינים שונים שכל תפקידם הוא לדאוג לחדש את התאים שלנו, לשמור על המערכת החיסונית שלנו ובעיקר לשמור אותנו בריאים ושלמים. לכן בחירה לפרי שיכול להיות גם מזין וגם בריא יהיה ללא ספק ממשפחת פירות היער.

מה אפשר לאכול עם פירות יער?

בגלל שפירות היער נעים על פני מנעד לא קטן של פירות, ניתן להשתמש בהם למגוון די עצום של שימושים.
החל ממתכונים שונים לקציצות בקר עם סוגים שונים של פירות יער, עד לסוגי לחם מגוונים המשלבים בטעמם ולעיתים בחתיכות פרי של ממש בתוך הלחם. וכמובן עולם הקונדיטוריה חוגג עם מיצי פירות היער, כאשר אלו פופולריים החל ממאפים של קונדיטוריות פשוטות ועד למאפים וקינוחים בשווי מאות שקלים. ואם כל אלו לא מספיקים, כיום ניתן לשלב פירות יער קפואים גם לשייקים על בסיס מגוון טעמים ועם שילובים שונים ומשונים של פירות. לכן הבחירה בפירות יער לכל מאכל, מהקל ועד למורכב תהיה מושלמת.